fredag 7. november 2008

Tips!

Hva gjør man når man vet man er en utålmodig sjel - og drømmer om brytning på veggen? - Nei, man legger ikke tapet! - Lysten til å endre den vil jo komme etter bare noen måneder! 

Man lager seg rett og slett en kjemperamme av gulvlister, kjøper stoff på Ikea og stifter i vei til stoffet er stramt!

Jeg la også et tynt, sort organza stoff over slik at utrykket skulle bli litt mykere enn mønsteret var  i utgangspunktet. 

Jeg liker ting som noen har brukt før, og sidebordet til lesestolen er et gammelt loppemarkedbord til 50 kroner som har fått fliser på flaten, og har blitt lakket sort. 

Syns den gamle avisholderen og bordet bryter bra med de stramme linjene i bildet og stolen.
Man samler, alså har man. Her representert ved brikker fra Bulgaria, figurer fra Uganda, ramme fra Tyrkia og en liten lykt fra Plantasjen. 
Lampefoten kostet 10 kroner på loppemarket, og har også fått favorittfargen sort! - En liten lampeskjerm fra Ikea, så var den så godt som ny ( Jeg tror den har det bedre nå enn da den var hvit og messig!)







2 kommentarer:

GundaM sa...

Wow, stilig da!!! Velkommen til bloggverdenen, ser ut som om du har et spennende hjem ;0)

Black Feathers sa...

Heisann du. He he må jo si meg inig i at favoritt fargen din, svart er en fin farge og kan brukes til masse. Så stilig det lille bordet ditt ble , svart og med mosaikk. Jeg har et helt likt bord men jeg spraylakket det i sølv. =)