torsdag 20. november 2008

Åh, så glad jeg er for at julen snart er her......

Har benyttet sjansen til å henge opp bare litt, og kaller nå dette vinterpynt som kamuflasje!!!

Telysholderne henger der hele året, for uten hjertene er det ikke mye julepreg over dem. Tilsammen med tente lys, er det ikke mye som kan gi meg mer julestemning!
Vi er så heldige å ha en hekk hvor greinene er røde, og de har også aller nådigst (i følge fotballmannen) fått lov å komme inn i vamen allerede. Jeg tror det blir ekstra stas for dem å få prismer på sine nå nakne greiner neste helg!

Og hvem skulle trodd at en krukke fra fjerne strøk skulle gjøre seg så bra i et (snart...) julepyntet, norsk hjem:)
Til slutt en liten kikk fra kose/avislese/radiolytte plassen min, for for sesongens skyld har fått en sauefall fra Ikea dandert over seg. Puffen kan se ut som noe fra utkantstrøk her i landet, men er fra Uganda (av alle ting) og var en prosess i seg selv å få med hjem. Jeg takker og bukker for kofferter som kan utvides!

Det lille brettet er også "smuglervare" fra kofferten, et øyeblikk fotballmannen så en annen retning! Heldigvis ble det ikke oppdaget før det var satt på plass hjemme.
Ha en riktig så god førførjulsaften!



2 kommentarer:

Black Feathers sa...

Hei du. Takk for mange kommentarer ;D Tusen takk for utfordringen, den får jeg ta i morgen. Hengelysestaken min, en av mine totalt favoritter;) Fant jeg i en flott liten butikk i Bø i Telemark. Den heter *Lillegull* hvis jeg ikke tar helt feil.

Likte utrolig godt vasen med de røde greinene i. Rødt er julefargen min, men det er sammen med sort og sølv. Likte puffen din godt, den var flott. Ha en fin dag ;)

GundaM sa...

Busken med de røde greinene heter sibirkornell og er kjempeflott. Fin å lage krans av den er det og ;0)

God førjulskveld til deg og ;)))