onsdag 12. november 2008

Små ting, store gleder!



Det er så gøy å se en ting helt i starten av en butikk,tenke på den hele veien igjennom, for så å gå hele veien tilbake til den fordi den aldri forsvant ut av hodet!



Sånn var det med denne kubbelysholderen!

På samme gledesskala, og kanskje til og med litt høyere kommer denne sjenken! Utrolig nok stod den i et hjørne på et loppemarket, ca brun og sliten, men se hvor glad den ser ut nå når det har fått nytt liv i sort!


300 kroner var alt herligheten kostet -og tanken på at vi nå kan glede oss over noe som andre har gledet seg over før, gjør det enda bedre!
nå ser jeg at overskriften små ting kanskje ikke passer så godt på en sjenk (den er jo faktisk så stor at fotballmannen fikk lov å se den før den ble med hjem, riktignok etter at den var betalt - jeg fikk et lopperush -trodde noen kom til å snappe den under nesen på meg hvis jeg ikke betalte umiddelbart;)


4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så flott den sjenken ble !!!
Stilig :)

Klem,Kari

Blå-hvit samlemani sa...

Så flott sjenk. Jeg liker også å svartmale ting...møbler altså..

Jeg har vært på jakt etter en sjenk til å ha i stua, ønsker å kvitte meg med Bonde bokhyllene, for å få mer veggplass... Det er ikke lett å finne en sånn type sjenk som jeg vil ha , hverken på loppis eller fretex..

Jeg gir ikke opp.!

ha en fin dag!

Black Feathers sa...

Lekker den lyslykten, for ikke å snakke om den skjenken. Den var jo skikkelig tøff i svart. Skjønner godt at du ble glad da du fant den. Ha en fin dag ;)

Gamlå sa...

Heisann

Ja en har ekstra glede av det en ikke får ut av hode som en kjøper.

Stillig benk den sorte. Har også noe skap , bord og benk som skal males og da blir fargen sort benga lack!!

hilsen Gamlå