lørdag 29. november 2008

Julen, julen, julen den er her!!!!
Noe er ikke helt ferdig, men lasten min den ser dere;)
Og lyset er ikke det beste, men da det var lyst, hadde jeg altfor mye å gjøre til å ta bilder! Kaker baker ikke seg selv!

Jeg har fire slike hjerter stående i bokhylla, men forskjellig pynt! Bøker er møbler, og da må de også pyntes til jul!
Hm, "litt" glad i fat rundt omkring med julepynt! Her representert på gulvet ved bokkroken! Stemningen uten lys i stakene er ikke helt som den skal, men om tiden strekker til kommer det i morgen!
Mine røde grener har nå fått prismer på, og fungerer som mitt førjulestre!
Ha en fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Utrolig fint det hjertet ditt, det var så lekkert med den brune sløyfen og de svarte kulene:) Fint det andre også, men må innrømme det var det som fanget med det samme:) Javisst er vel bøker også møbler, ingenting pynter et hjem mer:) Jeg burde vel ønske meg en bokhylle til til jul, for det kunne trengs, men siden jeg ikke kan kompensere for en sådan flott gave, så blir det vel i griskeste laget...hihi
Kos deg på 1.advent:)

Gamlå sa...

Heisann

Her var det mange fine fat som var flott pyntet. Det var også de røde grenene dine også med prismer på.

Hilsen Gamlå