søndag 30. november 2008

Reklamen lyver!!!!

Skulle ikke disse vente uker med å blomstre? Ikke bruke 6 dager?? ?
Hm, det får bli en ny runde til Plantasjen før jul da, tenker jeg!
Flere mosekranser har kommet opp i løpet av helgen! De er egentlig resultatet av et feilkjøp på Panduro (nettet). Jeg trodde jeg fikk seks små, men så kom jammen meg seks store isteden. Sånn i etterpåklokskapens ånd, er jeg lykkelig over det! De er noe av favorittpynten min!
Her har dere et ikke så godt bilde av hele bokhyllen juleklar! Nissene har fått bolig der også!
Hva ville vel julen vært uten at det pyntes også utendørs! Terrassen har også fått sitt i løpet av helgen!
I dag våknet vi opp med snø overalt, selv om disse bildene er tatt litt for sent etter at alt smeltet bort igjen, men julestemningen var der i noen timer i alle fall!

Håper alle har hatt en strålende søndag! Jeg har spist første runde med julemmiddag med familie, og skal leve på det ut i en hektisk uke!

Ingen kommentarer: