onsdag 12. november 2008

Jeg elsker Ikea uten å skamme meg det minste over det! 
- særlig når jeg finner geniale løsninger som disse skoposene. 

Da vi bygget ut, fikk jeg og fotballmannen større rom. Det opprinnelige tanken var å sette inn en stooor skyvedørsgarderobe, slik at det ble plass til alle tingene mine ( er det ikke sånn i alle soverom?)

Etter noen runder i tankeboksen, slo det oss at skyvedørsgarderobe domninerer veldig, og tanken om å lage en slags kjøkkenløsning på soverommet ble skapt. 

Som dere ser har det ført til masse fin plass for alle skoene mine, med to høyskap på hver side, og rekke med kommoder under (skal se om ikke jeg kan få tatt et bilde av totalen en dag også) 
Luksusfølelse å ha slik tilgang på skoene sine, og til en så billig penge som Ikea kan komme opp med også! 
Igjen koser jeg meg med kontraster! Pleksiglasssmykkeskrin side om  side med et fra Indonesia! 



3 kommentarer:

Black Feathers sa...

Så lurt å lage en slik løsning. En plass tol sko trenger man jo alltid. Flotte de to skringene på nederste bilde. Ha en fin dag ;)

Synnøve sa...

Så smart løsning dere har valgt på soverommet.
Skrinene var fine begge to.

LillaLykke sa...

Hei bare hyggelig at du la meg til, og velkommen som blogger :) ble inspirert til å få meg noen skobeholdere på neste ikea tur! :) stilig