tirsdag 25. november 2008

Stuebord til besvær!



Jeg lette i et halvt år etter stuebord til heimen. Fant ingenting jeg likte i noen prisklasser. Tok runden på alle loppemarkeder, men fant ingenting der heller!

Løsningen til slutt ble faktisk to småbord fra Ikea satt inntil hverandre!

Da var jeg endelig fornøyd og fikk et bord jeg i alle fall syns er strålende!

Utrolig at det skal være så vanskelig å finne stuebord! er det flere som har hatt det problemet? Jeg syns i grunn alle er altfor like, og lite fantasifulle!

Ellers har dere her en liten sniktitt på soverommet, denne gangen nattbordet. Lampefoten er fra loppemarked, og skjermen fra Ikea. Bordet er loppemarked og flislagt på toppen i rutemønster. Jeg var inne i en flislegge alle bord for en tid tilbake, men tror i grunn det er greit at det bare er to av dem som har fått bli i huset:)

(Har en hylle i kjelleren og noen fliser, så vi får se hvor lenge det løftet holder!)


Til slutt, gleder meg, gleder meg , gleder meg til helgen! Da skal alt dette bli til fine ting rundt i huset, og ikke bare rot jeg må klatre over for å sitte ved Pc én.

3 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Spennende:) Håper du viser hvordan det blir, for det såg ut som en skikkelig skattekiste som var tømt ut på gulvet, og da blir jeg så innmari nyskjerrig :)
Uff, stuebord er noe herk, og dritvanskelig å finne.....jeg aksepterer det=de jeg har, og bytter litt innimellom, alt etter humør...men du har funnet deg et fint et ser jeg, og det er så kjekt når man endelig gjør det:))
Ha en koselig kveld:)

GundaM sa...

Så flott det ble med to små bord!!

Selv sagde jeg bena av et spisebord til stuebord her hos oss ;0) Snakk om kresne damer du ;0)

Ps. Stettfatet har jeg limt sammen med bygg silikon, nøytral...

Hopla videre;)

Black Feathers sa...

Åh, stuebord, de to små blr jo tøffe. Jeg har et bord som jeg er skikkelig lei av, sån bombay bord. Men jeg har også et helt nytt, rundt,metall og sort glass, fra Bo konsept. Lekkert, men jeg tror jeg har glemt å ta bilde av det å legge det inn. Det burde jeg gjøre. Nå har jeg tatt utfordringen din, så den er nå på plass.
Så fint av du fikk inspirasjon av kjoleødeleggelsene mine ;) Da er jeg spent på ditt kjoleprosjekt Hi hi