mandag 10. november 2008

Høstens vakreste eventyr er loppemarkeder!

På min jakt fant jeg et gammelt telefonbord - slitent og manglende skuff i midten. Det var turkist og hadde messinghanker. Tidligere på dagen, på et loppemarked et helt annet sted, kom jeg over et gammelt baderomsskap.

Tilsammen ble det til et drømme - sminkebord! Akkurat passe lavt til å passe inn under smykkebildet jeg viste i forrige bloggpost.

På et tredje loppemarket den helgen fant jeg en liten krakk som stod der så trist avskallet hvis og med oransje pelstrekk. Beina ble saget av, og trekket som dere ser, ble endret med en gammel gardin jeg hadde liggende. Jeg elsker stiftepistol, det gjør alle like endringer lekende lett!

Både jeg og fotballmannen er fornøyd! Han slipper alt rotet på badet, og jeg får luksusfølelsen av å ha mitt eget lille hjørne!


1 kommentar:

Black Feathers sa...

Ja lakk i sprayform er bare så kjekt å ha. Fint at tipset mitt ble til nytte for deg. Jeg har lagret bloggen din på siden min, fordi jeg synes at du finner på mye spennende ;D
Skikkelig tøft ble det selvkomponerte sminkebordet ditt. Krakken din ble jo kjempe søt. Ha en fin dag ;)