mandag 10. november 2008

Hva gjør man for å få oversikt over alle smykkene? 

Etter mange runder med ulike alternativer - alle smykker i bokser - alle smykker på snor - knagger med alle smykker på veggen osv...
.. kom jeg over en utrolig smart ide i et magasin for en stund tilbake. 

Jeg fant en gammel ramme på loppemarked, spraylakket den sort (finnes det andre sprayfarger sa du??!!), kjøpte en bit isopor på Byggmakker, og gaffateipet den til baksiden av rammen. Ett sett knappenåler med litt store hoder senere, hadde jeg et strålende bilde på veggen med alle smykkene mine!

Jeg ser jo at med litt færre smykker kunne det sett enda ryddigere ut, men sånn er det nå engang! 

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei:)
Kjempe fin blogg du har;)
WOW!! Du har mange smykker:D
Kjempe lurt dette da,.. ser jo ikke hva man har når det ligger i skuffen!
(selv om mine gjør det.. Men jeg føler at sølv/gull holder seg bedre slik..)

Ønsker deg ei super uke:)

Black Feathers sa...

Den sorte ramma ble jo kjempetøff. Fint å ha orden på smykkene sine, du hadde jo skikkelig mange da. Ha en riktig fin dag ;)